Yes, we did it!!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu Yes, we did it!!!! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu

Yes, we did it!!!!

Door: ilonaenjoost

Blijf op de hoogte en volg Joost en Ilona

24 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

En toen was het maandag…. D-day voor onze bungyjump! We hebben er niet slechter om geslapen gelukkig. ’s Ochtends op tijd de boel opgepakt in de Captain’s Lookout en op weg naar onze volgende B&B in Wanaka, alweer bij een meer. Maar eerst moesten we terug naar Queenstown. Hier waren we een paar dagen geleden onze koeltas met etenswaren vergeten en de hoteleigenaar was zo vriendelijk ons daarover te bellen. Dus even opgehaald, onderweg nog wat stops voor koffie en lunch en toen moesten we toch echt richting de Kawarau Bridge…. mét inmiddels toch wel wat zenuwen… Daar aangekomen zag het er toch wel superhoog uit (en toch is het ‘maar’ 43 meter eigenlijk), maar we hadden geboekt, dus we had to go for it! Joost als eerste en ik flink foto’s maken. Hij vond het gewéldig, eng als je het randje over moet, maar uiteindelijk zó gaaf! En toen ik… even wat aarzeling voordat ik écht het diepe in moest springen, maar … I did it!!! Geloof dat ik m’n ogen dicht had, totdat ik weer omhoog zwiepte en toen kwam de gil ook pas, maar het was super kicken!!!!! We hebben foto’s en een DVD als bewijs van onze heldendaad. Je snapt dat we best trots zijn op onszelf nu.
Net aangekomen in de Te Wanaka Lodge, waar we 2 dagen blijven. Ook hier weer mooi weer, ca. 27 graden en zonnig. Morgenochtend worden we met een heli gedropt in de bergen en moeten we na 3-4 uur wandelend in het dal aankomen, waar we met een jet boat over de rivier het laatste stuk afleggen. Alweer een leuk vooruitzicht.

• 24 Januari 2011 - 07:36

Barbara En Jeroen:

Wooooowwwwwww, wat stoer zeg.
    Dat zou ik nooit durven. En wat zien jullie er goed uit!

Nog veel mooie foto's maken en dan willen we alle 5000 zien bij thuiskomst.

Groeten Barbara, Jeroen en Valerie

• 24 Januari 2011 - 08:33

Joke:

Inderdaad . . . wooooowwwww dapper en wat een sensatie . . . geweldig om zoiets te durven.
    Ilona complimenten voor je leuke reisverslagen, het is zo leuk om mee te kunnen genieten van jullie 'spectaculaire' belevenissen, geweldig.
    Liefs,
    Joke

• 24 Januari 2011 - 12:33

Hanneke:

Hi lieve Joost en Ilona,

Onvoorstelbaar dat jullie dit hebben durven doen zeg, heel dapper!!
    Geweldig ook om jullie verhalen te lezen (wat schrijft je 't mooi Iloon!) en foto's te zien. klein beetje jaloers word ik er wel van ;)
    Geniet nog lekker van al die weken die jullie nog voor de boeg hebben.

X, Han.

• 24 Januari 2011 - 13:21

Marianne:

Wederom WOW!! Kanjers dat jullie gesprongen zijn. Zo leuk en zo goed! Dit en ook de dolfijnen en de glimwormen grotten vergeet je nooit meer. En dan komen de walvissen nog. Prachtig land is het en dat blijkt ook zo uit jullie verhalen. Lekker genieten verder. Liefs Marianne

• 24 Januari 2011 - 15:15

Rianne Daals:

Wow Ilona super!!! Wat gaaf dat je het gedurfd hebt en een geweldig foto erbij!
    Kreeg zonet de link van jullie site dus ga alles nog ff doorlezen. Hee heel veel plezier nog daar samen! Rianne

• 24 Januari 2011 - 18:43

Anjali:

Wat een lef om te springen zeg, daar mogen jullie best trots op zijn!! Het is echt een prachtige reis als we zo de foto's bekijken en zeker leuk dat we jullie kunnen volgen.

• 24 Januari 2011 - 18:57

Mariska:

Hey....
    Wat gaaaaaaafffff!!!! echt kicken zeg!!! Wat een ervaring....We zijn super jaloers.....

Liefs van de Boomkampjes

en van Pap en Mam (zij hadden niet verwacht dat je het zou doen Iloon.... en hadden jullie wel de portomonee uit de broekzak??)

Ook krijg je de groetjes van Cindy... ook zij is jaloers..op jullie ha..ha.. ze is hier om de hele familie te knippen

Veel plezier nog!!!

• 24 Januari 2011 - 21:16

Respect!:

Vet man, jullie sprong! En ook super mooie foto van jullie sprong. Wij vinden jullie echt stoer!

Groetjes de buurtjes Bart en Ingrid

• 24 Januari 2011 - 21:27

JW Wendy Koen, Luuk:

He luitjes,

Super gedaan van jullie. We willen de dvd graag zien als jullie terug zijn.

Groetjes JW wendy koen en luuk

• 30 Januari 2011 - 13:37

Senta:

Wow! Gaaf hoor!
    Kreeg net van Maris deze site door, dus zal jullie avonturen eens even lezen.
    Heel veel plezier nog!

Groetjes Senta