We zijn in Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu We zijn in Vancouver! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu

We zijn in Vancouver!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Joost en Ilona

20 Juni 2014 | Canada, Vancouver

Na een vlucht met zowel in Amsterdam als Londen de nodige vertraging, kwamen we gisteren rond 19.00 uur aan in Vancouver.
Eerst de huurauto opgehaald en toen snel naar onze B&B in Vancouver, waar we al vrij snel richting dromenland gingen.
Vanochtend kennis gemaakt met Jenny, de eigenaresse van de B&B, een gezellige en vlotte tante. Het leuke van een B&B is dat je ontbijt met andere reizigers. Zo ook vanochtend. We ontmoetten Mike uit Calgary en zijn vriendin Kathy uit Johannesburg. Zij zijn ook op rondreis door British Columbia. Heel toevallig is Mike z'n ex een Nederlandse en was hij pas nog in Amsterdam geweest! Uiteraard ging het gesprek ook over de goede prestaties van Oranje op het WK (we hadden op London Heathrow de 1-1 nog meegemaakt). Nadat we van Jenny nuttige tips hadden gekregen om Vancouver in slechts een dag (veel te kort natuurlijk, maar ja, keuzes maken :-() te verkennen, was het tijd op pad te gaan. Conclusie na een lange dag rondslenteren: wat een heerlijke, relaxte, groene en bloemige stad. Ook erg vriendelijke & behulpzame mensen, zonder het overdrevene van de Amerikanen. De nationale sport hier is (weer) hardlopen, met of zonder hond en/of kinderwagen. We hebben Granville Island bezocht, zijn door Stanley Park gewandeld, hebben gepicknicked aan het strand en een wijntje gedronken in de haven. Net hebben we lekker gegeten ' downtown' Vancouver en is het even luiertijd. Morgen rijden we naar Kamloops, de bergen in....

• 20 Juni 2014 - 10:21

Joke:

Leuk om te lezen, geniet ze!

• 20 Juni 2014 - 22:17

Mariska:

Geniet lekker!! Ziet er mooi uit!!

• 21 Juni 2014 - 00:12

Annemiek:

Leuk om weer verslagen te lezen, veel plezier!!

• 22 Juni 2014 - 21:24

Willeke:

Erg leuk om jullie verslag te lezen en zo een beetje met jullie mee te genieten! Have fun!

• 23 Juni 2014 - 17:08

Marianne:

Heel leuk om jullie zo te volgen en de verslagen te lezen. Enjoy !!!!!