Relaxen in Takou River Lodge - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu Relaxen in Takou River Lodge - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Joost en Ilona Heres - WaarBenJij.nu

Relaxen in Takou River Lodge

Door: ilonaenjoost

Blijf op de hoogte en volg Joost en Ilona

21 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

Zondagochtend vroeg op, ontbeten in een klein dorpje en toen op weg naar Kerikeri naar onze allerlaatste lokatie deze vakantie! We blijven de laatste vijf nachten in de Takou River Lodge in Kerikeri, in the Bay of Islands in het noordwesten van het Noordereiland. Een erg grote en luxe accommodatie, helemaal goed. Dinsdag gaan we zwemmen met dolfijnen, waar we allebei veel zin in hebben. Woensdag trekken we een dag op met Hone, een Maori. Dit schijnt een bijzondere ervaring te zijn, tenminste, dat hebben we van anderen gehoord.

We merken dat we deze laatste twee weken veel minder foto’s maken dan in het begin van de vakantie. We hebben er ook ‘pas’ ongeveer 3.500 :) (dat wordt nog uitzoeken straks). Blijkbaar raak je na enkele weken toch ietwat gewend aan al dat moois hier, terwijl het toch steeds weer net anders is. En dan hebben we zelfs grote delen van het land nog helemaal niet gezien! We gaan écht wel een keer terug, that’s for sure!

Maar morgen gaan we eerst zwemmen met dolfijnen... leuk, ben benieuwd!

• 22 Februari 2011 - 07:16

Barbara En Jeroen:

Het is bijna ten einde, wat gaat dat snel. Zo te zien hebben jullie de afgelopen weken een geweldige reis gehad, weg van werk en het dagelijkse moeten. Zucht....... Geniet deze laatste week nog, maak de 5000 foto's plus nog vol.

Wij zijn al aan het bedenken wat we in maart gaan eten als jullie komen. Denk daar maar nog niet over na, lekker in het nu leven en kom in Nederland maar weer een keer terug in het land van alledag.

(Ik maakte me even zorgen toen ik vanmorgen hoorde van een aardbeving. Niet bij jullie in de buurt, maar misschien toch iets van gemerkt?)

Tot binnenkort
    Groeten Barbara, Jeroen en Valerie

• 22 Februari 2011 - 08:26

Remy:

Aardbeving Nieuw Zeeland ... je schrikt toch even maar jullie zitten ruim 1300 km noordelijker en hebben er waarschijnlijk niets van gemerkt. Geniet nog maar even van de rust en van het weer ... vanochtend was het hier -5 :-(

Zo te lezen en zien hebben jullie een geweldige vakantie gehad.
    Nieuw Zeeland stond al hoog op mijn wish list maar is nu nog meer gestegen!

Groetjes
    Remy

• 22 Februari 2011 - 18:43

Pia:

Hoi Ilona en Joost,

Vanochtend het nieuws op de radio over de aardbeving in Nieuw-Zeeland.
    Ik moest ook gelijk aan jullie denken.
    Ik hoop dat jullie ter plekke zelf weinig hebben mee gekregen.
    Maar schrikken is het zeker wel.

Ik hoop dat het zwemmen met dolfijnen een geweldige ervaring voor jullie was.
    Zelf vond ik dat toen zeer indrukwekkend.

Erg leuk om zo veel bekende en mooie plaatjes weer terug te zien.

Hopenlijk kunnen jullie nog even lekker relaxen.
    De aardbeving zal best impact hebben.

Alvast een goede reis terug.

Liefs,Pia